Dygna och sova ikapp

Hej på er. Jag har haft en bra dag. Träffade tjejerna igår på vårt stammisfik och pratade. Mysigt värre! På kvällen kom en av hans kompisar hit och två av tjejerna så blev det oplanerat chillkrök. Massa prat och skratt. Slutade med att jag insåg att jag dygnat nån gång vid 03, och när jag väl gick och la mig ett tag senare somnade jag på max 1 minut (så frikkin' härligt!). 

Vaknade av klockan vid 12 imorse och gick iväg till mitt inbokade möte med min psykolog, A. Vi pratade på som vanligt, jag fick fylla i papper om ångest och depression, och lite sånt. Känns bra att prata med henne, får lite nya sätt att tänka på saker, men jag vet inte hur mycket det kommer hjälpa. Vi får se. 

Efter att ha träffat A gick jag hem och bäddade ner mig i sängen bredvid min älskling igen och sov några timmar till. Slutade med att vi gick upp vid 18 ^^

Nu ligger vi i soffan och har tittat på ännu en SW-film. Hade höga förväntningar på dem, men shit va sega de är! Är fortfarande trött trots att jag varit vaken typ 6 timmar sammanlagt idag, så jag går nog och lägger mig inom en timme. Mys!

Mestadels ångestfri idag. Var lite jobbigt att höra av mig till chefen och tacka nej till att förlänga mitt vik, men jag vet att det är det bästa (och enda) beslutet. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dygnets alla timmar

En blogg om psykisk ohälsa och viljan att må bra. En blogg om livet och jakten på lycka. En blogg om en helt vanlig tjej. Den där duktiga flickan, ni vet? En blogg om att hitta sig själv.

RSS 2.0