"God" morgon

Hade myskväll med min älskling och två av hans kompisar i soffan igår. Gick och la mig vid halv 9 och somnade relativt snabbt, vaknade dock vid 2 med ont i magen av ångest. Lyckades väl sova 15-20 minuter till men inte mer än så. De kommande två timmarna stegrades ju ångesten och när klockan ringde vid 04:00 hade min ångest gått från ont i magen till jag kommer spy. Nu, 5 timmar senare har min ont-i-magen-ångest fortfarande inte släppt what so ever. Kul, kul. Ytterligare 5 timmars jobb kvar innan jag får åka hem. Hoppas ångesten  lägger sig snart....

Ikväll blir det i alla fall fika med mina bästa tjejer, hoppas på att jag orkar känner att min energi är på typ -100. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dygnets alla timmar

En blogg om psykisk ohälsa och viljan att må bra. En blogg om livet och jakten på lycka. En blogg om en helt vanlig tjej. Den där duktiga flickan, ni vet? En blogg om att hitta sig själv.

RSS 2.0