Godmorgon

Godmorgon. Jag har varit uppe ett tag och fortsatt titta på mina RHoBH avsnitt, tjejdrama alltså... 

Jag är loj, trött och vill bara sova i flera dygn känns det som. Jag har ingen ångest just nu, men samtidigt känner jag att jag kanske anammat lite undvikande beteenden igen vilket kanske inte är så bra. 

Jag saknar mina kompisar som flyttat iväg för att plugga på andra orter/ i andra länder, jag saknar min häst (min ögonsten) som jag sålde för drygt två år sedan, jag saknar att ha en hobby jag älskar. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dygnets alla timmar

En blogg om psykisk ohälsa och viljan att må bra. En blogg om livet och jakten på lycka. En blogg om en helt vanlig tjej. Den där duktiga flickan, ni vet? En blogg om att hitta sig själv.

RSS 2.0