Me, myself och tårar

Ensam hemma, två av mina tjejkompisar var här på fikamys och soffprat för två timmar sedan och min älskling är på killhäng hos sin BFF = sover borta. Så ja, sitter i soffan och tittar på asdåliga The Hills, mår illa och är gråtig. Ringde och pratade lite med my love, men han var väldigt inne i spelet de spelar och jag vill inte tynga honom. Men tårarna kom ju såklart sekunden jag la på. Har inte varit på topp den här veckan. Vet inte varför, men det suger. Jäkla illamående, jäkla tårar, jäkla ångest. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dygnets alla timmar

En blogg om psykisk ohälsa och viljan att må bra. En blogg om livet och jakten på lycka. En blogg om en helt vanlig tjej. Den där duktiga flickan, ni vet? En blogg om att hitta sig själv.

RSS 2.0