Rosa tulpaner

Har plockat i lägenheten, bäddat, fixat i sovrummet, och köpt ljusrosa tulpaner till köket. Tulpaner är vår för mig. Vår, krispigt ljus och skira färger. Så mysigt. 

Jag mår helt okej idag. Ingen ångest, men heller inte på topp. Kändes skönt att få städa och fixa så vårt lilla bo är mysigt, fräscht, och vårigt, det gjorde att jag blev lugn i hela kroppen. 

Lyssnade på Maroon 5 och låten Sugar medan jag diskade och den tilltalade mig verkligen. Så bra, rekommenderas starkt! :)

Har inga planer på att gå ut mer idag utan tänker bara sitta i soffan och smaska vindruvor framför serier. Förhoppningsvis kommer min andra halva hem en stund på väg från en kompis till en annan. 

Hoppas ni har en bra fredag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dygnets alla timmar

En blogg om psykisk ohälsa och viljan att må bra. En blogg om livet och jakten på lycka. En blogg om en helt vanlig tjej. Den där duktiga flickan, ni vet? En blogg om att hitta sig själv.

RSS 2.0